Welkom op de homepage van scouting leonardus. Scouting Leonardus is een van de vele scoutinggroepen in de Regio Helmond. Wekelijks staan onze vrijwilligers klaar voor haar leden om een leuke, avontuurlijke en interessante activiteit te organiseren. Dit kan zijn van een leuk spel in de bossen, vuurtje stoken op het eigen terrein tot aan een wandeltocht lopen of zelfs een (weekend)kamp! Neem gerust een kijkje op onze website en aarzel niet om contact op te nemen!

Welkom bij

Scouting Leonardus

Scouting Leonardus Regio Zeskamp

Helaas kunnen we als organisatie niet anders concluderen dat er voor de Regio-Zeskamp niet voldoende animo meer is. Dit heeft ons doen besluiten na een 9-tal jaren definitief te stoppen met de organisatie.

Via deze weg willen we alle voorgaande deelnemers en alle hulp die we hebben gehad van harte bedanken voor de inzet!

Het allerbest en vriendelijke groeten,

Organisatie Zeskamp

Nieuwsberichten