Welkom op de homepage van scouting leonardus. Scouting Leonardus is een van de vele scoutinggroepen in de Regio Helmond. Wekelijks staan onze vrijwilligers klaar voor haar leden om een leuke, avontuurlijke en interessante activiteit te organiseren. Dit kan zijn van een leuk spel in de bossen, vuurtje stoken op het eigen terrein tot aan een wandeltocht lopen of zelfs een (weekend)kamp! Neem gerust een kijkje op onze website en aarzel niet om contact op te nemen!

Welkom bij

Scouting Leonardus

Zeskamp 2022

Dit jaar is de regiozeskamp helaas afgelast... Maar voor onze eigen junioren ging hij wel door! Zo zijn er verschillende spellen gespeeld door de kinderen en is er aan het eind van de dag een winnaar uitgeroepen! Alle informatie en foto's zullen te vinden zijn op de website van het zeskamp . Alle deelnemers en vrijwilligers, van harte bedankt en tot volgend jaar!

Nieuwsberichten